[Persbericht]
In het kader van de overkoepelende campagne voor Loire wijnen Loire, een kistje vol juwelen, is Rosé d’Anjou een samenwerking aan gegaan met Otazu. Het populaire sieradenmerk stelt een aantal fraaie exemplaren uit haar collectie ter beschikking. Verschillende acties in de winkel en op Facebook zullen deze zomer gaan plaatsvinden. Rosé d’Anjou geniet enorme populariteit bij de jongere doelgroep, met name vrouwen. De export naar Nederland van rosé d’Anjou is in de afgelopen 10 jaar vervijfvoudigd (meer dan 20.000 hl per jaar).
Acties en feest
Vanaf mei worden in de supermarkten 700.000 flessen rosé d’Anjou voorzien van een actiesticker met een unieke code. Via de website www.rosedanjou.nl kunnen deelnemers met hun actiecode een exclusief juweel winnen van Otazu. Het invoeren van de code geeft recht op 15% korting op iedere aankoop via de webshop www.rodrigootazu.com. De actie wordt ondersteund door een like & win actie en een fotowedstrijd op de Facebookpagina van Rosé d’Anjou. Traditiegetrouw zal Woodstock69 aan het Bloemendaalse strand een over-the-top roséparty geven. Dit jaar zal het feest plaatsvinden op 14 juli met het thema de Franse Revolutie.
Facebook: www.facebook.com/rosedanjou.nl
Website: www.rosedanjou.nl